Jo viime viikon alussa saapui minulle Salaisen askarteuystävän 6-kierroksen viimeinen paketti. Sekoitin paketin kuitenkin yksityiseen askartelumateriaalivaihtoon ja tämän takia pakettia selvitteli sekä Emo, että parini. Pahoitteut vielä, minä ja minun laho pääni. Alkaa tässä vaiheessa menemään jo paketit ja lähettäjät sekaisin. Anna sinä varmasti ihmettelit sekavaa kiitosviestiäni -Sinun pakettisi saapui tänään, päivitän sen myöhemmin. Tässä nyt kuitenkin viimeinen Say-paketti.

2017070.jpg

Paketissa oli:
-villasukat minulle ja pojalleni
-3kpl kimalleliimaputkiloita
-pieni valokuva-albumi
-autoleimasin pojalleni
-leppäkerttukoriste laatikossa
-kaunis jouluinen pussukka
-2arkkia jouluisia tarroja
-enkelikoristeita
-puisia tonttuja
-jouluinen 3D arkki
-kaksi käsitehtyä paperia
-pakettitarroja
sekä äärettömän kaunis kortti paljastuksineen.

Say6 parikseni paljastui Pirjo. Miljoonat kiitokset kaikista ihanista paketeista mitä olen sinulta saanut. Nuo villasukat on niin ihanat ja täysin lempiväriset. Nuo ovat oivat juuri minulle, sillä itse en osaa neuloa yhtään mitään. Nyt saadaan pojan kanssa samanlaiset ja olemme niin onnellisia. Paketissa oli lisäksi järkyttävä määrä kaikkea askartelumateriaalia, kyllä ihmettelin tuota kaikkea tavaraa huuli pyöreänä. Tuo leppäkerttu oli ihana, poikani omi sen heti itselleen ja nyt sille on rakennettu kotia ja siitä on pidetty hyvä huolta. Se pääsi siis hyvään kotiin :) Tässä jo itsellä sormet syyhyää jotain jouluaskartelua tekemään. Miljoonat kiitokset sinulle. Paketit on olleet ihania!!