Sain jo aikaisemmin Salaiselta Askarteluystävältäni paketin. Kortissa luki, että saan avata paketin joko heti tai säästää jouluun. Yritin jälkimmäistä vaihtoehtoa ja tällä kertaa se onnistui. Tämä oli kyllä niin ihana lähetys, että olin onnesta aivan soikeana.

2165959.jpg

2165962.jpg

paketissa oli:
-yli 20kpl erilaisia kuviopapereita
-n.20kpl kahden kokoisia kohokuvioituja pahveja ihanissa väreissä ja kuvioissa
-retro haaraniittejä
-vintage siirtokuvia
-arkki cars tarroja (näistä syntyy jotain pojalleni)
-paketti (6kpl nauhoja)
-ovaalin ja piparkakkureunuksin stanssattuja kuvioita
-Tuollainen valkoinen juttu (josta täytyy todeta, että en tiedä mikä tuo on?)
sekä kaunis kortti.

Nyt olen kyllä aika sanaton. Salaisella Askarteluystävälläni on äärettömän samanlainen  maku kuin minulla. Nuo kaikki olivat minulle kyllä todellisia löytöjä ja kyllä, repesin vähän kuin näin nuo haaraniitit -Itse olin tilannut tasan samoja tällä viikolla ja nyt niitä tuli lisää (nyt ainakin hennon käyttää niitä, joten käyttöä kyllä löytyy). Tää paketti kyllä yllätti kaikki odotukseni. Joten kaunis kiitos sinulle parini ja äärettömän rauhallista joulua sinullekin!