Jo tänään saapui Salaisen Askarteluystävän 7-kierroksen toinen paketti. Erittäin nopeaa toimintaa pariltani. Tällä kertaa kuoressa oli ihanaakin ihanampi lähetys. Tildaa kuoren täydeltä.

2070574.jpg

-5 erilaista kaksipuolista isoa Tildapaperia
-2 arkkia jouluisia Tildakuvia
-arkki Tildaa ja ruusuja
sekä äärettömän kaunis kortti.

Say7:ni ei tiennyt pidänkö Tildasta, mutta uskoi minun ihastuvan niihin ainakin hiljalleen. Minä kyllä hurahdin näihin nyt samantien ja täysillä. Aivan ihania. Ja oikeassa olet, aikaisemmin minulla ei ole suuremmin Tildaa ollut (muutamaa hassua kuvaa lukuunottamatta), joten lähetys oli erilainen, ihana ja inspiroiva. Tiedossa siis varmasti näille käyttöä. Nuo paperitkin oli niin herkullisen värisiä että. Olen vakuuttunut että minulla on tämän kierroksen paras Say. Suuret kiitokset taas! Täällä jo sormet syyhyää, että pääsisi kunnon ajan kanssa noiden kimppuun.